Verzenden & Retour

Omdat ge ut weer ni kunt vinden verrekte koekert

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Uw zending wordt binnen 1 à 2 werkdagen verzonden via PostNL en is vaak al de volgende werkdag in huis. Uiteraard kan het voorkomen dat uw verzending vertraging oploopt, daarvan wordt u zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht. U kunt uw bestelling ten alle tijden volgen via de Track & Trace code die u in uw mail ontvangt.

Mijn bestelling is niet goed aangekomen, wat nu?

Heeft u een beschadigd of defect product ontvangen of heeft u een verkeerd product ontvangen? Ook al doen we er alles aan om uw product zo zorgvuldig mogelijk te verpakken, het kan altijd gebeuren dat er tijdens verzending iets defect of beschadigd raakt. We verzoeken u binnen 48 uur na ontvangst contact op te nemen via onze contactpagina, dan vinden snel een passende oplossing. Wij zijn pas tevreden als u dat bent!

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Na ontvangst van uw bestelling heeft u 14 dagen bedenktijd. Indien u uw product wilt retourneren dient u contact met ons opnemen via de contactpagina. Vervolgens heeft u 14 dagen het product te retourneren. Wanneer wij het product hebben ontvangen wordt het geld binnen 14 dagen teruggestort. De kosten voor een retourzending komen voor uw rekening, u kunt een retourlabel aanschaffen via de website. Indien u meerdere pakketen wilt retourneren dient u meerdere retourlabels aan te schaffen. Wij verzoeken u vriendelijk het product in de ontvangen verpakking te retourneren, zodat de kans op transportschade beperkt blijft. Indien het niet mogelijk is het product in de ontvangen verpakking te retourneren, zorg dan dat het inpakken zorgvuldig gebeurt met voldoende beschermingsmateriaal. Wij zijn niet verantwoordelijk voor schade tijdens de retourzending indien het product niet of niet goed is verpakt in de ontvangen verpakking. Heeft u een product met schade ontvangen? Dan dient u hier van tevoren contact over op te nemen.

Tijdens de bedenktijd dient u zorgvuldig om te gaan met het product, je mag het product bekijken en proberen zoals u dat in de winkel ook zou doen. Indien het product in slechtere staat of niet compleet wordt geretourneerd bent u aansprakelijk voor waardevermindering. Safe & Sound heeft recht op vergoeding wanneer het product in slechtere staat of niet compleet wordt geretourneerd.

Waarom brengen jullie kosten in rekening voor verzending en retour?

Omdat wij een klein bedrijf zijn kunnen verzend- en retourkosten misschien hoger zijn dan je bent gewend van grotere bedrijven. Zo kunnen we onze prijzen laag houden en hopen we jullie sneller te zien in onze showroom. Door de mogelijkheid van afhalen en terugbrengen houden we het contact persoonlijk en kunt u de producten echt ervaren. Safe & Sound is pas tevreden als u dat bent!

Download Links

Download Retourformulier
Dank U! Je aanvraag is ontvangen.
Oops! Er is iets misgegaan bij uw aanvraag. Als dit vaker gebeurt kunt U contact met ons opnemen.